محققان درباره افرادی که صدای درونی ندارند به نتایج جدیدی رسیده‌اند پیشنهادهای عجیب هوش مصنوعی گوگل به کاربران: به پیتزای خود چسب اضافه کنید و سنگ بخورید! + عکس نیل دراکمن بخشی از صحبت‌هایش درباره بازی بعدی «ناتی داگ» را تکذیب کرد قیمت گوشی گلکسی F55 سامسونگ مشخص شد آیپد مینی ۷ با نمایشگر OLED چه زمانی عرضه می‌شود؟ اینستاگرام دچار اختلال شد(۵ خرداد ۱۴۰۳) اولین داده‌های علمی تلسکوپ فضایی اقلیدس منتشر شد + تصاویر چین تا چندروز دیگر فضاپیمایش را در سمت پنهان ماه فرود می‌آورد اضافه‌شدن قابلیت ارسال استوری به عینک هوشمند Ray-Ban متا مایکروسافت از کامپیوترهای کوپایلوت پلاس رونمایی کرد + ویدئو اسکارلت جوهانسون: برای صداگذاری ChatGPT از صدای من استفاده کرده‌اند! نوبت دوم کنکور سراسری به تعویق افتاد | ۲۱ و ۲۲ تیر ماه زمان برگزاری نوبت دوم کنکور درباره «بل ۲۱۲» (Bell ۲۱۲)، هلیکوپتر حامل رئیس جمهور + عکس اولین تبلت پوکو چه زمانی رونمایی می‌شود؟ هوش مصنوعی پلتفرم «دیوار» چطور کلاهبرداران را شناسایی می‌کند؟ بهبود شارژدهی باتری در اندروید ۱۵ تگرگ چگونه به وجود می‌آید؟ + عکس نسخه فوق پیشرفته هوش مصنوعی «جمنای لایو» با توانایی مکالمه زنده رونمایی شد شواهدی جدید از زمان عرضه گلکسی S24 FE تریلر سینماتیک بازی Assassin’s Creed Shadows منتشر شد اطلاعاتی جدید از دوربین و نمایشگر گلکسی S۲۵
سرخط خبرها

ایلان ماسک امکان ویرایش توئیت را برای همه رایگان می‌کند؟

  • کد خبر: ۱۳۲۶۳۵
  • ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۹
ایلان ماسک امکان ویرایش توئیت را برای همه رایگان می‌کند؟
ثروتمندترین فرد جهان می‌خواهد یکی از قابلیت‌های کاربردی را به صورت رایگان در اختیار تمام کاربران قرار دهد: دکمه ویرایش توییت.

به گزارش شهرآرانیوز - ایلان ماسک، مالک جدید توییتر به دنبال تغییرات گسترده در این شبکه اجتماعی است. ظاهرا پس از افزایش قیمت سرویس بلو، حالا ثروتمندترین فرد جهان می‌خواهد یکی از قابلیت‌های کاربردی را به صورت رایگان در اختیار تمام کاربران قرار دهد: دکمه ویرایش توییت.

در حال حاضر دکمه ویرایش توییت در اختیار کاربران سرویس توییتر بلو قرار دارد و کاربران عادی از آن محروم هستند. با این حال امکان ویرایش توییت‌ها از مدت‌ها قبل یکی از خواسته اصلی افراد بوده و ظاهرا ایلان ماسک می‌خواهد پاسخگوی این تقاضا باشد.

طبق گزارشی که از سوی «کیسی نیوتن» در Platformer.news منتشر شده، دکمه ویرایش توئیت به صورت رایگان در اختیار تمام کاربران قرار می‌گیرد. در حال حاضر کاربران سرویس بلو در کشور‌های محدودی از جمله ایالات متحده، کانادا، استرالیا و نیوزلند به این دکمه دسترسی دارند.

هزینه سرویس بلو تا پیش از تصاحب توییتر توسط ایلان ماسک، ماهانه برابر ۴.۹۹ دلار بود، اما ثروتمندترین فرد جهان هزینه آن را به ۸ دلار افزایش داده. با این حال ظاهرا یکی از ویژگی‌های کاربری این سرویس بطور رایگان ارائه خواهد شد.

این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد که تنها در مدت ۳۰ دقیقه توییت خود را تغییر دهند، هرچند نسخه‌های قبلی این توییت هم در اختیار سایر افراد قرار می‌گیرند تا تغییرات را متوجه شوند.

در زمان شروع مذاکرات برای تصاحب توییتر توسط ماسک، مدیرعامل تسلا درباره دکمه ویرایش صحبت کرده بود و حتی نظرسنجی برگزار کرد، اما از زمانی که این قرارداد تکمیل شده، صحبتی از ماسک نشنیده‌ایم. با این حال احتمال اعمال چنین تغییری از سوی ثروتمندترین فرد جهان وجود دارد و شاید چنین موضوعی را در روز‌های آینده بطور رسمی اعلام کند.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->